.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Serba salah dan penat sangat



Assalamualaikum

Aku masih tiada mood nak tulis panjang-panjang. Apapun korang boleh masukkan email kat tepi tu. Nanti kalau dah ada update bolehlah korang dapat email. Kira cek kat email je la dan akan ada info dari Blog ini. Sorry sangat-sangat. Badan masih penat dan letih. Esok masih kena kerja juga. Tengok keadaan. Kalau wife tak rasa sakit sangat..aku terus kerja.
Tapi doktor kata dah buka 3cm dan sekarang masih di rumah (doktor suruh balik)
Apa pendapat korang???






0 comments: