.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Friday, July 3, 2009

Iman tak berak 3 hari.

Salam semua..

Our baby, Muhammad Iman dah 3 hari tak berak.Mcamana ek? Kencing ok. Macam biasa. Anyone yang boleh bagi pendapat? Setakat ni kitaorang xde bagi makan lain selain susu ibu. Awal minggu je ada bagi susu tepung Dumex. Itupun sebab Mummy dia tak larat, demam. Tapi lepas stop susu tu tak berak-berak. Adakah kitaorang patut teruskan.

Pagi tadi Ayah aku call, dia bagitau kena bagi air suam juga. Aku ikut je apa yang parents aku bagitau. Tapi pada yang pernah alami masalah ni tolonglah kawanmu ini. Aku nak bawak gi klinik je. Risau. Okey..



3 comments:

Anonymous said...

kadang-kadang susu yang dihisap nak jadi dia lbh besar.tengoklah perutnya kalau keras aja ,bawa dia ke klinik.

linda said...

kalo mnum susu ibu mmg normal baby tak akn berak tetiap ari..abg azam bleh check kat susuibu.com

Mummy Dasy said...

Bagi air suam selang seli ngan susu...
tp tu normal bg baby yg BF ni...