.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Gambar Iman terkini (hari ke tujuh)

Gaya helang terbang...huaaarrrggghhh

Tidur dalam baby cot..siap kelambu lagi!

Inilah gayaku yang paling menawan setakat ini..amat kacak sambil berfikir. (posisi ini bukan aku yang buat..tiba-tiba je mak panggil suruh tengok..Senyum je aku. Kuat fikir dia ni.Mesti besar pandai.Amin)

Pose up close (Comel tul..peduli apa aku..anak aku! Hehehe)

Dari sudut berbeza

(Gambar kandid) Mummy ambil gambar Papa tengah tertidur, padahal nak tidurkan Iman tadi. Hahaha. Korang mesti pernah terbuat macam ni kan?? Penat masa tu, nasib baik Iman tidur sama.

Tangan kecil itu akan membesar jua seperti tangan Papa nya.

Aku nak angkat sekali Iman tarik tangan aku. Amacam..chemistry baguih punya! Anak Papa la katakan...

Ni masa tengahhari dalam pukul 2 petang. Panas gila. Mak yang bagi idea sapu air kat badan pastu tekap pakai tuala basah. Buat mak kat Yong Peng..Iman tak pakai baju jap je. Lepas dia berenti nangis...pakai balik. Jangan risau k.

Amacam..pose seksi daripada Iman. Nasib baik Papa dia tak bergambar sekali macam ni..Hehehe

p/s amacam mak & ayah.. dah lepas rindu tak?


Dan hari ini (hari ke tujuh) Iman telahpun hensem sepenuhya apabila tali pusat yang tertinggal telah tanggal pukul 5.30pm tadi.






0 comments: