.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Belum lagi daaaa


Assalamualaikum.

Mesti ramai yang tertanya-tanya ke mana aku pergi dan apa status aku sekarang ni?? DAH JADI PAPA KE?

Ok...sebenranya aku dah start keje balik setelah bercuti 4 hari. Berlambak kerja. Tu yang tak sempat nak update. Dan untuk pengetahuan semua....

WIFE AKU BELUM BERSALIN !!! HHwwaaaaaaa

Aku akan update story hari last sebelum discharge daripada hospital. Tapi yang pasti 9hb Jun 2009, Selasa ni InsyaAllah baby akan keluar. Itu paling lambat la. (sebab doktor yang bagi date tu..kalau salah aku jitat dia!)

Ok..aku nak tido. Sakit kepala sangat.







0 comments: