.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Bleeding !!!

Semalam 22 Disember 2008,wife tak kerja. Dia message aku pagi2 cakap x sihat.perut kejang. Aku pulak tengah Training 'Culture Of Excellence-Role Leadership' di Puteri Pan Pacific,JB. Tapi bila petang rupanya dia bleeding.dua kali. Alamak cuak gak. Nasib baik mak dan ayah (Gelang Patah) ada. So gi scan kt klinik, Doktor kata degupan jantung masih ada.Normal. Tapi aku macam tak puas hati. Aku suruh je wife baring sepanjang hari. So far Alhamdulillah..takde lagi. TQ mak dan ayah. Rasanya wife penat kot membantu Majlis Persandingan adik aku di Dewan Orang Ramai Yong Peng pada 21 Disember hari tu.



0 comments: