.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Rutin pemeriksaan di Klinik Desa Gelang Patah

Hari ini 10 November 2008. Tepat pukul 8.15am kami tiba di Klinik Desa Gelang Patah. Rutin pemeriksaan kali kedua di sini. Nasib baik tak ramai. Semasa pemeriksaan, kawan baik aku, Kapten Raja Khalil telefon menyampaikan berita yang wife nya juga mengandung dua bulan. Wah nampaknya kami sama-sama akn jadi bapa kelak. InsyaAllah. Suka betul dia. Rupnya aku tak bagitau dia yang wife aku pun pregnant. Dua-dua suka.

Staff Nurse menyatakan tekanan darah wife aku turun. Nasib baik tak apa-apa. Alhamdulillah.22 Disember nanti datang lagi. Sehari selepas Uda kahwin. Hmmm..kenalah jugak balik cepat.



0 comments: