.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Kecemasan di hari Jumaat

Pukul 9.40am saya terima message daripada wife,

"Sakit perut sangat..macamana ni?"

Saya terus telefon dan daripada nada suara menunjukkan yang dia macam nak menangis. Risaulah tu. Aku dengan pantas ambil kunci kereta dan terus drive ke Pelabuhan Tanjung Pelepas. On the way aku call lagi. Kawan dia angkat, tatty..dia kata Kak Seed dalam Klinik PTP.

Disebabkan aku bukan staff sana, aku hanya boleh tunggu di luar sahaja. Dalam hati hanya mampu berdoa. 15 minit kemudian dia keluar. Aku tengok macam ok..cuma agak lemah. Salah makan ke? pagi tadi memang dia ada buat bubur nasi dengan ikan bilis kicap. Aku pun sental..memang ada rasa sakit sikit la.

Dalam kereta kami berbincang. Appointment di Puteri Specialist kami anjakkan ke hari ini. Sepatutnya pada 17hb ni. Tapi disebabkan hal yang berlaku hari ini, kami plan untuk ke sana pada pukul 2.30pm ini. Nampaknya terpaksa aku ambil time off.Ooppsss...bukan terpaksa..RELA.

Apa jua keputusan doktor aku akan update esok. Kepada semua doakan yang terbaik ok. InsyaAllah!



0 comments: