.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

selesema dan mengidam

Hari ni dah 9 minggu usia kandungan wife aku. Alhamdulillah setakat ni tak ada apa-apa masalah. Cuma dah dua hari Sayang aku kena selesema. Kesian aku tengok. Nak bagi makan panadol je, takut tak boleh. Aku decide nak bawa dia gi klinik malam ni. Doktor lebih tahu apa yang patut dimakan.

Lagi satu..wife aku kali ni nak makan Zinger burger lak.Alaa...yang Kentucky Fried Chicken tu. Besar-besar ayam dia. Nampaknya petang ni sebelum gi klinik kenalah singgah KFC.Aku tengok wife aku kuat makan sekarang. Tapi kena tengoklah jugak apa yang dia nak makan je, baru dia makan banyak. Soya bean yang dia mintak tu bukan soya bean biasa..nak yang CNI punya. Aku kena call En. Rosli, ejen CNI yang kat Taman Universiti untuk order. Dia ni macam abang aku (sebab dia dah tua) hehehe. masa kerja kat RHB Bank dulu. Tapi tak tau bila. Aku ingat start 3 bulan usia kandungan baru aku beli lah.



0 comments: