.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Nak makan roti kat Auntie Anne's

Hari ni wife kesayangan aku yang comel tu nak makan Pretzel, roti bentuk macam gelang. pastu cicah manisan. Dari kedai roti Auntie Anne's. Dia mintak sebab aku duty kat City Square, Johor Bahru. Kat JB nie, cuma ada satu je kedai tu kat City Square. Tapi aku tak dapat nak beli. Bukan tak nak..cuma sebab malam ni aku tak tido umah mak mertua aku. So nanti kalau aku belipun, kalau tak roti tu jadi keras..ataupun aku je yang melantak.Hehehe. SO aku pujuk wife aku " Hari Selasa depan kita beli ye lepas medical check up..ye Sayang..." Nasib baik dia kata "OK B". Wife aku ni tak banyak kerenah. Cuma morning sickness dia kali ni teruk..Muntah-muntah dan tak selera nak makan. Aku pun tak tau apa yang dia selera. tengok makanan je loya.

Hari semalam dia kata bosan minum susu Anmum chocolate flavour. Nak minum air soya bean pulak. Semuanya aku janji minggu depan. Sebab aku busy sangat. Dia faham. Aku bersyukur dapat dia. Baik orangnya. Tak pernah melawan. Hehehe..Alhamdulillah.




0 comments: