.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Kelahiran Muhammad Iman Bin Mohd.Noor Azam





Inilah wajah anak aku dan isteri tercinta yang sulung. Alhamdulillah selamat dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah tadi, 13 Jun 2009 pukul 9.25 pagi. Beratnya 3.05kg. Alhamdulillah isteri dan anak sihat.



Aku belum hilang penat. jadi post ini hanya sampai di sini dan tunggu cerita penuh kelahiran Muhammad Iman Bin Mohd.Noor Azam nanti. Nak tidur (penat..semalam tidur dalam kereta)




0 comments: