.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Kandungan berusia 23 minggu


Alhamdulillah..setakat ini sampai semalam kandungan sudah berusia 23 minggu, atau dengan kata lainnya minggu depan dah masuk kira-kira 6 bulan. Setakat ini takde apa-apa masalah besar. Cuma Mummy selalu cakap yang perut sakit dan mengeras bila baby bergerak. Yelah baby makin besar. Jadi ruang dalam perut makin lama makin sempit. Aku pun makin kerap main-main dengan baby. Bila balik kerja je aku ceritakan apa yang berlaku sepanjang hari pada baby. Kadang-kadang (selalunya) dia akan bertindak balas dengan menendang-nendang.Hehehe suka tul. Aku rasa mesti dia bersilat kat dalam perut tu. Sian wife. Takpelah..kadang-kadang dia pun ketawa bila baby bergerak. Sekarang ni kalau aku letak tapak tanganpun dah boleh rasa pergerakan baby. Kira makin kuatla..

Minggu ni nak balik kampung. So aku pesan kat baby jangan nakal-nakal..kita nak jalan balik kampung. Nanti mummy sakit.



0 comments: