.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Thursday, July 16, 2009

Muhammad iman & Sayang ke Klinik Desa

Pada hari ini 16 julai 2009, buat pertama kalinya Muhammad Iman dan Sayang melangkah keluar daripda rumah mak. Bukan lari ye..tapi kena gi Klinik Desa Paya Mengkuang. Ada pemeriksaan rutin pertama kali. Selalunya sebelum ni Kak Latifah atau Kak Jamaliah yang datang ke rumah. Kami ke sana dalam pukul 8.15 pagi. Nasib baik tqakde orang dan kamilah yang pertama. Bagus! bagus. Aku tak suka sangat menunggu.Hehehe.

Gambar-gambar berikut juga adalah kerana ayah aku asyik telefon & message tanya mana gambar Iman yang terbaru. Sian Atuk dan Tok Mak Iman ni. Rindu kat cucu. Jadi tataplah puas-puas ye mak dan ayah. Serta adik beradik yang lain.

Sebelum cek..nak menyusu dululah tu.

Terima kasih mak kerana tolong teman..

interframe skit!
MUHAMMAD IMAN YANG DAH SEBULAN PADA 13 JULAI LALU

Tengok apa tu Iman?

Besar betul mata..GOTCHAA!!

Atuk & Tok mak..Tunggu Iman balik ujung bulan ni ye :)

SESI PEMERIKSAAN PERTAMA IMAN DI KLINIK DESA PAYA MENGKUANG

Malulah Iman!

Apa lagilah nak buat kat Iman ni??

Dunia baru pada Iman..

Alamak..buka seluar pulak. Nenek yang bukakan.Hehehe

Ukur lebar badan..hehe..menguap sampai!


Macam pendekar..Alhamdulillah..ada perkembangan.


Naik lagi 200gm. So berat Iman dah 3.4kg untuk bulan yang pertama ini.

Berat sayang dah turun..Jangan banyak sangat la.







0 comments: