.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Muntah dan mual yang teruk

Semalam Sayang macam nak pitam dalam pukul 2.00pm. Itupun Kak Long yang bagitau aku. Nasib baik aku pun masih MC. Lalu akupun telefon wife aku (sebab aku tak duk sama dgn dia).

"Sayang ok tak ni?", tanya aku.
"Tak lalu nak makan la..ada lauk berkuah..nak muntah", jawabnya lemah.

Hati mula risau.

"Abis, nak B belikan apa? makanlah nanti lagi x sihat"

Lama gak aku tunggu jawapan dia. Memang agak susah untuk dia pilih makanan. Macam tu lah.

"BELIKAN ZINGER BURGER DGN WEDGES KFC EH!"

Hmmmmm...apa aku nak cakap ek?..

Agaknya dia mengidam kot. Sebenarnya daripada hari tu dia mintak. Aku je yang tak beli-beli.

Last-last dengan badan aku yang masih lemah (demam selesema), ku gagahi juga ke KFC dekat ngan umah dia (area CIQ, orang Gelang Patah taula).Aku tapau sekali nugget. Lapar gak, dari pagi tak makan.



0 comments: