.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Muhammad iMan 3 minggu

Haa...gambar-gambar ni yang terbaru. Aku nak tunjuk kat sapa? Mestilah kat Atuk, Tok Mak dan ahli keluarga aku yang berada nun jauh..eleh kat Yong Peng je. Aku kena selalu update gambar terbaru Iman. Yelah sejak keluar daripada Hospital, tiap-tiap minggu mak, ayah dan adik-adik bertandang ke JB ni. Nak tengok Iman la. Minggu lepas datang siap bawak Pampers Diapers ngan Set Pakaian Baby. Time kasih Mak & Ayah. Gambar-gambar ni diambil sewaktu mak nak mandikan dia. Senyap jek...Tapi dia punya tangan ngan kaki..masyaAllah bergerak-gerak je. Aktif betul!

Ciuman seorang Mummy..

Penyek muka dia..hehehe

Mata bertentang mata..

Hehehe..geram aku

Haa...tengok apa tuu??

Aiikk kenyit mata lak!

Senyap je dia..

Iman nampak Papa dia snap pix dia!

Dada bidang..macam aku! huhuhu

Iman tengah tengok nenek

Angkat tangan!

Lambatnye nak siap!

Hehehe..malu Iman. Janganlah snap lagi

Whats up..whats up!

Okey mak dan ayah..nanti abang masukkan gambar lagi.



4 comments:

mak said...

comelnya tuk mak tengok! dah cerdik ya.sayang!..........bucuk

Anonymous said...

comel nya cucu tuk mak! dah cerdik.

Anonymous said...

comelnya cucu tuk mak! dah cerdik

HudaAteh said...

ala iman...........