.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, July 1, 2009

Scan progress 9 minggu,6 hari


Waktu ni 'Fetus' berpusing ke dalam. Usia kandungan 9 minggu 6 hari. So x nampak dengan jelas keadaan sewaktu mula-mula scan. Aku & wife nampak. Korang je yang tak nampak. Hehehe. Malulah kot dia. Tapi kalau perhati betul-betul..bentuk dah mula ada. Thank You Allah!!

Doktor kata plasenta sudah mula membentuk di sekeliling fetus. Dan selepas ini fetus akan terus mendapat makanan melalui tali pusat yang sedia terbentuk. Lebih kurang macam tulah. Aku dulu science/biologi x berapa terror. Apapun..syukur!



0 comments: