.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Thursday, August 13, 2009

InsyaAllah Iman ok

Wah wah....

Tengok..Iman senyum!

Aku x bawa Iman gi klinik pun. Aku rasa dia dah start kenal kami dan rindu. Sebab bila wife balik senyap je dia. Malam pun tidur nyenyak..Banyak minum susu. InsyaAllah...xde apa-apa.

HARI NI IMAN GENAP DUA BULAN. ALHAMDULILLAH!

2 comments:

Mummy Dasy said...

:) makin comey ini budak...ni yg rasa cam nak bb lagi huhuhu

PapaiMan said...

nak cakap 2 benda je:

1. Thanks for the compliment. biasalah like father like son!
2. Yang ni lemah sikit..Kalau nak baby lagi..APALAGI????? hehehehe