.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
Lilypie
Laman Blog iMan ini aku buat sebab senang nak asingkan post aku dan dia. Nanti bercampur pening kepala. Apapun aku masih lagi membina laman anak aku ni. But post seperti biasa kalau ada eh. Yang penting banyak lagi gambar atau cerita tentang iMan kat sini nanti.

Wednesday, August 19, 2009

Gambar Iman untuk Tok Mak, Atuk dan pakcik-makcik






Muhammad Iman bersama Mummy dan Papa. Dah besar anak kami. Usia Iman dah 2 bulan lebih. Dia suka betul kalau aku dukung macam tu. Kuat leher dia. Tapi aku ampu juga la pakai tangan takut nanti terlentok je..payah pulak.





Mummy dan Iman tersayang..Geramlah tu! Iman kalau dah kenyang, suka main-main. Kami selalu agah-agah dia. Nanti dia senyum mengekek-ngekek (betul ke aku eja?). Kadang-kadang aku yang suka berbual dengan dia. Just bagi dia dengar new words. Nanti bertambah-tambah ilmu dia. Yang paling aku sibuk ajar nak panggil 'papa' and 'mummy'.





Antara gambar Iman yang baru..Aku pun sibuk nak interframe.Hehehehe





Gambar di atas semasa Iman ada medical check up di Klinik Gelang Patah. Masa tu baru 1 bulan lebih. Menyusu je Iman ni..hehehe biar besar dengan sihat ye!

4 comments:

HudaAteh said...

ni lebih gambar papa & mummy dia aje...huahuahua

abangko said...

Biasalah..asik gambar dia je.hahaha

M.A.B.A said...

komen ni Iman je leh baca..orang lain takleh..


Iman, ko dah besar jangan gedebab tau..nanti sebijik macam papa ko time sekolah dulu..pak ude tengok muka dah iras-iras papa ko dah.

adik said...

bajam dulu comel apa?